Saknad!

Hellooow allihopa!


Hoppas ni mår bra, själv mår jag sådär. Pratade med pappa i telefonen igår och då började tårarna rinna ... Han åkte i Onsdags och jag saknar honom redan otroligt mycket!
Men jag vet att han behöver detta.

Idag är det Fredag och fredag innebär, trååååkit! Mamma är på Ullared men hon kommer nog snart hem. Idag va jag i skolan och hade huvudvärk som vanligt. Jag orkade fan inte jobba! sen träffade jag Moa,Skalman o Matte. Dom är fan för underbara hela högen haha!

Sen drog jag in till stan för ska slagga hos mamma hela helgen, lillebrorsan ska ju spela klassfotboll imorgon så måste ju titta på honom. Sen träffade jag min katt som bor hos mamma så länge medans pappa är borta.

Nu kom mamma så ska hjälpa henne pusspuss ♥


Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej!



Nu hoppas jag att din helg blir riktigt rolig Emyy.

Förstår att du saknar din pappa mycket, han saknar nog dig med...men tänk vad bra det kommer bli när han kommer hem sen.



Kram

2011-05-27 @ 23:07:36
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej!



Nu hoppas jag att din helg blir riktigt rolig Emyy.

Förstår att du saknar din pappa mycket, han saknar nog dig med...men tänk vad bra det kommer bli när han kommer hem sen.



Kram

2011-05-27 @ 23:07:36
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Tack♥

2011-05-28 @ 15:43:54
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0