Ett långt inlägg

Hejsan alla underbara!

Förlåt om jag inte har vart inne och uppdaterat men har faktiskt inte orkat.

Men jag får väl skriva ett långt inlägg nu ist.

Måndag till Onsdag va det skola, sen på Torsdagen så ringde Lena till mig och fråga om jag ville jobba och så fick det bli. På Fredagen fyllde min älskling Moa år, hon fyllde fjorton och blev alltså fjortizz haha! Men Fredagen så drog jag och Moa in till Lidköping för att handla kläder och sedan tog vi bussen in till Götene för att träffa Skalman,Matte och David. När vi kom fram så mötte Skalman och David oss och vi drog ner och satte oss vid skolan för det va fruktansvärt varmt ute. David hade sin moppe med så Skalman och David åkte och lyckades på något sätt ramla hahahah! Och jag lyckades bränna mig -.- ... Senare så drog vi hem till Moa för att glo på film.
Lördagen så drog jag och Moa in till Mariestad och satte oss på taket hemma hos pappa och solade tror jag fick solsting eller nått för jag mådde skit på kvällen sen ..
På Söndagen gick jag upp tidigt för att ta tåget in till Lidköping för att sen ta bussen till Götene för att träffa Skalman och det va en grymt mysig dag :> Och nu är det Måndag och national dag, jag tvingade min lillebror att sjunga national sången förut men han kunde den inte hah. Nu sitter jag på mammas balkong och väntar på min rymande kära bror ska komma hem och att mamma ska sluta jobba baaaaiii ♥



Kommentarer
Postat av: Emelie

Va gulligt att han inte kunde den typ ^^

2011-06-08 @ 20:47:37
URL: http://shettismulen.devote.se
Postat av: Wiilow [Foto tankar Känslor]

Söte Simon=)



Satt ni på taket där...shit, dit upp vill jag med du får visa mig vägen =)



Hoppas du mår bättre nu iaf. Vi får ses snart och fota=)

Kramar

2011-06-11 @ 02:28:52
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0