Midsommarafton!

Hej. Idag är det midsommarafton och den lika regnig som alla andra år.
Kan det aldrig bli sol på midsommarafton

Idag tog jag tåget till Cissi och Mats, Cissi hämtade upp mig vid stationen som vanligt sedan hämtade vi upp Mats hemma hos Conny. Sen satte vi oss i bilen och åkte till Resville för där hade dom en midsommarstång så vi mötte upp Mats familj och fikade med dom. Sedan böjade dedär jävla regnet så vi satte oss i bilen och åkte hem. ¨
Vad gör ni på Midsommarafton?


Jag längtar fruktansvärt mycket tills nästa vecka, då ska jag och Emelie åka till stallet och tälta där. Sen har vi tusen grejer att fixa i stallet också, vi ska Måla bommar,Laga hinderstöden,Sätta upp en långeringspaddock,Putsa sadlar och bada med hästarna. Jag längtar skit mycket!

I Måndags så drog jag och Emelie till stallet och vi bestämde oss för att rida in till Mariestad och där träffade vi underaraste Wiilow och Sami. Wiilow hade såklart med kameran så vi drog och fotade vid sandviken, bilderna finns på wiilows blogg så kika gärna. Det kommer upp massa bilder men har inte dom på denna datorn :)

´
Har ni några förslag på vad för bilder ni vill se på bloggen?


Kram!



Kommentarer
Postat av: Emelie

De blir bäst!<3

2011-06-24 @ 18:30:32
URL: http://shettismulen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0