Min underbara Flicka!

Hejhej, min underbara kompis skrev ett så fint inlägg på sin blogg om mig häromdagen så jag måste skriva ett inlägg om henne också.



Jag är glad att min lilla flicka finns, hon gör precis allt för mig. Hon ställer upp i ur och skur och jag är sjukt tacksam för det. Denna flicka har jag så otroligt roligt med, vi skrattar och har så otroligt kul tillsammans. Jag är så jäkla ledsen över att jag inte har funnits för dig, men jag har helt enkelt inte orkat, jag lovar att bli bättre på det. Jag älskar dig sjukt mycket ska du veta, du gör mitt liv 100000 gånger roligare. Du är en äkta kompis som jag aldrig kommer släppa för utan dig är jag inget, juste jag snackar om min Emelie "Greta" Härling! tjejen som är underbar!


Kompisar kan man inte få för lite av, men denna flickan är speciell!



Puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie!

Gumman , du var inte tvungen att skriva detta! :)



Du är så gullig ..

Jag älskar dig ! <3

2011-07-10 @ 21:05:22
URL: http://shettismulen.devote.se
Postat av: Wiilow [ Foto Tankar Känslor]

Vad fint skrivit! ♥



Jag har inga pengar på mobilen så kan inte höra av mig, men ska vi ses i veckan?



Kram

2011-07-13 @ 17:51:58
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0